Sök i bloggen

lördag 19 november 2011

Rebal, broken, lovely

rebal, broken, lovely
Taget från Vickys blogg :)

Jag pratar: för mycket ibland
Jag avskyr när folk: inte har medlidande
Jag älskar när folk:  skrattar
Mina två närmaste vänner är: Sofia och Amanda
Min första vän hette: något, en kille från Madrid i alla fall
Jag är rädd för: att någon som Kayako (i filmen the Grudge) är under min säng när jag sover
Den bästa känslan är: att se Tokio Hotel live
Sist jag grät var: idag (av stress)
Jag kan: göra tungan till en strut 8D
Jag kan inte: sjunga
När jag bakar så bakar jag: cupcakes
Min mobiltelefon är: en trög iPhone 3Gs
När jag vaknar på morgonen: går jag i duschen för att vakna ordentligt
Innan jag går och lägger mig: smsar jag
Just nu tänker jag på: att jag inte orkar gräla längre och att min syster för några sekunder sedan smsade mig att "VK IS IN DA HOUSE"
Idag har jag: shoppat och fått feber
Ikväll: ska jag vakta min lillasyster
I morgon kommer jag: träffa Heidi och göra mig och Bill Kaulitz som simmar (Simsspel)
Jag vill verkligen: att en viss person ska logga in på facebook :)

taget från Annas blogg


2 kommentarer:

  1. vem är den personen då, haha ;) och woops jag gjorde typ ett helt likadant inlägg som du men..hihih :)

    SvaraRadera
  2. Haha, noo jag blev Fat, Broken och Whore! Uää! Haha!

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar