Sök i bloggen

tisdag 26 april 2011

Inget Tokio Hotel inlägg



För mina vänners skull ska jag inte skriva nåt om TH det det här inlägget c: visst är jag snäll? Jepp.
Fick 9 nya sidvisningar via Sagas blogg, hihihi tack gumsen :)
Idag gick dagen jävligt trögt, men det gör det ju alltid första dagen efter lovet. På lovet åkte vi till sommarstugan i typ tre timmar och sedan till Ekenäs och åt kräftor :3 kräftor på påsken? Ja, vår familj är väl lite skum.
Sen igår följde jag med Amanda när hon skulle träffa sina vänner Harald och Roi och jag typ dog för ingen sa nåt och jag ba "eh hej" och sen kom våra småsyskon och ba "JAG ÄLSKAR DIG HARKKU!! KULTSI <333" och jag ba dog x___x så jag liftade hem med mamma hehe.
Såklart var hon påväg till flygplatsen så följde med och kollade sen på Vampire Diaries. Har blivit beroende, längtar tills andra säsongen kommer ut :D
Btw Amanda tvingade mig att ladda upp egobilden :c jag vet att jag är osymetrisk i fejset men skitsamma HAHA.
Längtar tills TH I RYSSLAND Rihanna i sommar :) Tinie Tempah är ju där som förband, då måste vi försöka lära oss någon av hans låtar iaf x)
Puss & kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar